€ 38.99
inclusief BTW
exclusief verzendkosten

Monochrome

Stylish, noteworthy and elegant, black and white is the preferred formal attire of brands, logos and typefaces. As a result, designers keep coming back to explore their nuances and create original compositions integrating type, illustration, photography and more. The contrast evokes a wide range of consumer reactions depending on strategy. 'Monochrome' explores this iconic combination's versatility across a wide range of identity work including advertising, graphic and promotional design.
Algemeen
TitelMonochrome
SubtitelBlack & White in Branding
Verkoperbol.com
SamenvattingEngels | Druk: 1 | Hardcover | 9781584235422 | 240 pagina's
Inhoud
TaalEngels
BindwijzeHardcover
Druk1
Verschijningsdatumapril 2014
AfmetingenAfmeting: 29,2 x 22 x 2,6 cm
Aantal pagina's240 pagina's
IllustratiesNee
Betrokkenen
Auteur(s)Press Gingko
RedacteurSandu Cultural Media
UitgeverGingko Press, Inc
Overige kenmerken
Extra groot lettertypeNee
Gewicht1490 g
StudieboekNee
Verpakking breedte218 mm
Verpakking hoogte291 mm
Verpakking lengte291 mm
Informatie van verkoper
EAN9781584235422
CategorieBoeken ❯ Lifestyle
Automatische classificering
GeslachtU
Leeftijd14 - 100 jaar

Loading...